5/5

5/5 sterren op Google

Het pakket met de grootste keuzevrijheid

Kies naast de standaard modules zelf met welke functionaliteiten u van start gaat. Bepaal zelf uw dossiernummering, met welk boekhoudpakket u werkt en of u uw data en bestanden lokaal of in de cloud opslaat.

Standaard functionaliteiten in Urios

Met Urios Standaard beschikt u over de meest essentiële functionaliteiten voor uw kantoor, zoals dossier- en relatiebeheer, tijdschrijven en declareren. In Urios Standaard vindt u ook modules voor toevoegingen en insolventies. Houdt uw kantoor hier zich niet mee bezig? Dan zet u deze modules eenvoudig uit.

Dossier- en relatiebeheer

Maak nieuwe dossiers aan, bewerk bestaande dossiers en koppel nieuwe of bestaande relaties aan een dossier. U vindt al uw dossiers terug in één handig overzicht.

Tijdschrijven

Schrijf tijd in tikken of in minuten, handmatig of met behulp van onze stopwatch. In het tabblad ‘Tijdregels’ heeft u direct overzicht in het aantal declarabele en niet-declarabele uren dat u heeft geschreven.

Declareren

Declareer per relatie of in batches, verstuur de definitieve declaratie per post en declareer ook in andere talen (Engels, Duits, Frans, Spaans en Italiaans).

Herinneren & Aanmanen

Herinner uw cliënten met één klik op de knop. Stel zelf in na hoeveel dagen u de eerste, tweede en laatste herinnering uitstuurt. En of u dit voor één cliënt of in batch doet.

Verschotten

Vul de datum, het dossier, de omschrijving en het bedrag (met of zonder btw) in en u bent klaar. Breng het verschot separaat in rekening of tegelijk met de declaratie van het honorarium.

Toevoegingen

Scheidt toevoegingszaken gemakkelijk van reguliere zaken. Administreer bedragen zoals Eigen bijdrage en proceskosten en zet deze direct om naar een factuur. Inclusief Mijn RvR-export.

Insolventies

Genereer eenvoudig alle benodigde tijdregistratieverslagen en de rapporten Verzoeken voorschot op salaris en Onderhanden werk conform de Recofa-richtlijnen.

Op uw gemak alle functionaliteiten nalezen?
Download onze brochure!

Urios Plus functionaliteiten

Alles van Urios Standaard plus onderstaande modules. Met Urios Plus bespaart u gegarandeerd nog meer tijd dan met Urios Standaard. Zijn niet alle Plus-modules relevant voor uw kantoor? Dan kunt onderstaande modules ook los afnemen bovenop Urios Standaard. Zo gebruikt u alleen functionaliteiten die echt bijdragen aan de efficiëntie van uw werkzaamheden.

Documenten beheren en genereren

Bespaar tijd dankzij gestandaardiseerde Word-modellen voor documenten en Outlook-modellen voor e-mails. Alle gegevens die bekend zijn in Urios kunnen automatisch worden ingevuld.

Elektronisch Factureren

Verstuur uw declaraties direct per e-mail naar uw cliënt. Desgewenst inclusief iDEAL-betaalknop voor snellere ontvangst van betalingen. Factureren naar de overheid via eConnect is hiermee ook mogelijk.

Boekhoudkoppeling of -export

Exporteer uw declaraties vanuit Urios en importeer ze in uw boekhoudsysteem of kies voor een live-koppeling waarmee alle posten automatisch worden verwerkt.

Rapporten

Met rapporten heeft u snel inzicht in onder meer de declarabiliteit van uw werknemers, de (periodieke) omzet en nog openstaande declaraties. Rapporten op maat zijn mogelijk.

Gebruikersrechten

Geef per gebruiker aan tot welke functies en gegevens hij of zij toegang heeft. Denk hierbij aan het afschermen van financiële gegevens en tijdregels van andere advocaten. Met vijf standaard rechtenprofielen en maak zelf nieuwe rechtenprofielen.

Agenda & Termijnen

Zie uw roladministratie, geplande afspraken, zittingen en taken overzichtelijk op het startscherm. Het toont ook de nog openstaande declaraties waarvoor u met één klik op de knop herinneringen kunt uitsturen. Plan eenvoudig workflows in.

Extra functionaliteiten

Heeft u een derdengeldenrekening? Werkt u bij veel cliënten op abonnementsbasis? Of wilt u altijd en overal kunnen tijdschrijven? Dan zijn één of meerdere van onderstaande modules wellicht interessant voor u!

SharePoint-webkoppeling

Benader en beheer de SharePoint-webomgeving direct vanuit Urios. Voor de lokale SharePoint-omgeving (zichtbaar in uw Verkenner) is deze extra module niet nodig.

Derdengelden

Administreer op dossierniveau de ontvangen en doorbetaalde derdengelden. Ontvangen derdengelden verrekent u direct of met terugwerkende kracht op uw declaraties.

Abonnementen

Ideaal als u werkt met juridische abonnementen en u uw cliënten jaarlijks, per kwartaal of maandelijks een vast bedrag declareert.

Web App

Hiermee heeft u de meest essentiële functies ook beschikbaar op uw smartphone. Tijdschrijven, uw agenda raadplegen of cliëntgegevens opzoeken kan hiermee op elke locatie met internet.

Werk lokaal, in de cloud of hybride

Bij Urios kunt u zelf kiezen hoe u werkt: lokaal, in de cloud of hybride (een combinatie van beide). Urios werkt alleen niet in een webbrowser. Alle andere werkvormen zijn wel mogelijk. Wat is voor uw kantoor nu een goede werkwijze? Wat wilt u zelf?

Volledig lokaal

Alles wat u gebruikt en opslaat, staat op uw eigen apparaten. U bepaalt zelf wie hier bij kan en wie niet. Lokaal werken betekent niet per definitie dat u alleen vanaf kantoor kunt werken.

Volledig in de cloud

U logt in vanaf uw laptop, pc of thin client op de cloudomgeving van uw IT-partij. In deze omgeving staan de programma’s die u gebruikt en hierin wordt ook uw data opgeslagen.

Hybride

Hybride werken is een combinatie van lokaal en cloud. Hierbij staat bijvoorbeeld uw database in de cloud en staan uw bestanden lokaal. Een goed voorbeeld is Outlook, waarbij de desktopapp lokaal kan staan, maar uw data (e-mails) in de cloud staat.