Het pakket met de grootste keuzevrijheid
Urios is procesondersteunend. U bepaalt hoe uw kantoor werkt, niet wij. U kunt bijvoorbeeld zelf uw dossiernummering kiezen, gewoon met Outlook (blijven) werken en uw eigen boekhoudprogramma kiezen of behouden. Urios biedt alle functionaliteiten waar kleine tot middelgrote advocatenkantoren behoefte aan hebben, lokaal of in de cloud.
Daarnaast kiest u zelf welke modules u wilt aanschaffen voor uw kantoor. Wij bieden twee vaste pakketten: Urios Standaard en Urios Plus. De modules uit Urios Plus kunt u echter ook los bovenop Urios Standaard afnemen, zodat u niet betaalt voor functionaliteiten die u niet gebruikt.
Benieuwd naar hoe Urios in de praktijk werkt? Ontdek het zelf geheel vrijblijvend in 30 dagen met een proeflicentie of via een interactieve demo. Heeft u een vraag over ons pakket? Dan mag u ons uiteraard altijd bellen of mailen.
Standaard functionaliteiten in Urios
Met Urios Standaard beschikt u over de meest essentiële functionaliteiten voor uw kantoor, zoals dossier- en relatiebeheer, tijdschrijven en declareren. In Urios Standaard vindt u ook modules voor toevoegingen en insolventies. Houdt uw kantoor hier zich niet mee bezig? Dan zet u deze modules eenvoudig uit.
Dossier- en relatiebeheer
Maak nieuwe dossiers aan, bewerk bestaande dossiers en koppel nieuwe of bestaande relaties aan een dossier. U vindt al uw dossiers terug in één handig overzicht.
Tijdschrijven
Schrijf tijd in tikken of in minuten, handmatig of met behulp van onze stopwatch. In het tabblad ‘Tijdregels’ heeft u direct overzicht in het aantal declarabele en niet-declarabele uren dat u heeft geschreven.
Declareren
Declareer per relatie of in batches, verstuur de definitieve declaratie per post en declareer ook in andere talen (Engels, Duits, Frans, Spaans en Italiaans).
Herinneren & Aanmanen
Verschotten
Vul de datum, het dossier, de omschrijving en het bedrag (met of zonder btw) in en u bent klaar. Breng het verschot separaat in rekening of tegelijk met de declaratie van het honorarium.
Toevoegingen
Scheidt toevoegingszaken gemakkelijk van reguliere zaken. Administreer bedragen zoals Eigen bijdrage en proceskosten en zet deze direct om naar een factuur. Inclusief Mijn RvR-export.
Insolventies
Genereer eenvoudig alle benodigde tijdregistratieverslagen en de rapporten Verzoeken voorschot op salaris en Onderhanden werk conform de Recofa-richtlijnen.
Op uw gemak alle functionaliteiten nalezen?
Download onze brochure!
Urios Plus functionaliteiten
Met Urios Plus bespaart u gegarandeerd nog meer tijd dan met Urios Standaard. Zijn niet alle Plus-modules relevant voor uw kantoor? Dan kunt onderstaande modules ook los kiezen bovenop Urios Standaard. Zo gebruikt u alleen functionaliteiten die echt bijdragen aan de efficiëntie van uw werkzaamheden.
Documenten beheren en genereren
Bespaar tijd dankzij gestandaardiseerde Word-modellen voor documenten en Outlook-modellen voor e-mails. Alle gegevens die bekend zijn in Urios kunnen automatisch worden ingevuld.
Elektronisch Factureren
Verstuur uw declaraties direct per e-mail naar uw cliënt. Desgewenst inclusief iDEAL-betaalknop voor snellere ontvangst van betalingen. Factureren naar de overheid via eVerbinding is hiermee ook mogelijk.
Export of koppeling boekhouding
Exporteer uw declaraties vanuit Urios en importeer ze in uw boekhoudsysteem of kies voor een live-koppeling waarmee alle posten automatisch worden verwerkt.
Rapporten
Met deze managementrapporten heeft u snel inzicht in onder meer de declarabiliteit van uw werknemers, de (periodieke) omzet en nog openstaande declaraties.
Gebruikersrechten
Geef per tijdschrijver aan tot welke functies en gegevens hij of zij toegang heeft. Denk hierbij aan het afschermen van financiële gegevens en tijdregels van andere advocaten. Geeft ook de mogelijkheid tot aparte login voor het secretariaat.
Agenda & Termijnen
Zie uw roladministratie, geplande afspraken, zittingen en taken overzichtelijk op het startscherm. Het toont ook de nog openstaande declaraties waarvoor u met één klik op de knop herinneringen kunt uitsturen.
Extra functionaliteiten
Heeft u een derdengeldenrekening? Werkt u bij veel cliënten op abonnementsbasis? Of wilt u altijd en overal kunnen tijdschrijven? Dan zijn één of meerdere van onderstaande modules wellicht interessant voor u!
Derdengelden
Administreer op dossierniveau de ontvangen en doorbetaalde derdengelden. Ontvangen derdengelden verrekent u direct of met terugwerkende kracht op uw declaraties.
Abonnementen
Ideaal als u werkt met juridische abonnementen en u uw cliënten jaarlijks, per kwartaal of maandelijks een vast bedrag declareert.
Web App
Hiermee heeft u de meest essentiële functies ook beschikbaar op uw smartphone. Tijdschrijven, uw agenda raadplegen of cliëntgegevens opzoeken kan hiermee op elke locatie met internet.