Updates: Als eerste op de hoogte
Altijd up-to-date zijn? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief! U ontvangt ca. 4 keer per jaar een nieuwsbrief met daarin de wijzigingen van de laatste update.
Versie 2023.2
NIEUWSTE VERSIE
- Gedetailleerde rechten instellen per gebruiker.
- Bepaalde bestandstypen standaard wel/niet opslaan (Outlook Add-In).
- SharePoint-webkoppeling.
- Previewfunctie in tabje Documenten.
- Standaard submappen per advocaat.
- Sneller codes invoegen in Word-modellen (Word Add-In).
- Extra velden voor gebruikers.
- Rechtbanken zelf invoeren en koppelen.
Versie 2023.1
- Stopwatch in een nieuw jasje
- Handtekening toevoegen aan Word-modellen
- Nieuwe opties en lay-out voor Outlook Add-In
- Aanpassingen agenda
- Verbetering boekhoudkoppelingen
- E-facturatie via Thunderbird
- Praktische aanpassingen debiteurenbeheer
- Declaraties en herinneringen opslaan als pdf
- Insolventierapporten opslaan als pdf
2022
- Versie 2022.2 – Cliëntidentificatie. Submappen per dossiercategorie. Roepnaam. Verbeteringen voor inkomende VoIP-gesprekken.
- Versie 2022.1 – Live-koppeling Exact Online. Elektronisch factureren via Outlook. Verbeterd internationaal adresseren.
2021
- Versie 2021.3 – Zoeken in documenten, Twinfield: gewijzigde koppeling (OAuth), koppeling TIQ Time, nieuwe opties Stopwatch
- Versie 2021.2 – Controle tegenstrijdig belang, login voor ondersteunend personeel, nieuwe codes voor sjablonen, Twinfield: “Geen btw”-optie en mogelijkheid ingeven kostenplaats, nieuwe opties voor Stopwatch
- Versie 2021.1 – Zoho Assist in plaats van TeamViewer, e-mailkoppeling voor boekhouding, e-mailexport voor Mailchimp
2020
- Versie 2020.2 – Stoppen ondersteuning van Windows 7 en Windows 8, live-koppeling Twinfield
- Versie 2020.1 – E-mailsjablonen voor Outlook, declaraties en herinneringen opslaan als pdf in dossiermap, kleuren voor labels, verbeteringen in managementrapporten, verbeteringen voor insolventies
2019
- Versie 2019.3 – Toevoegingen specificeren, meer CRM-mogelijkheden met aangepaste Extra Velden, dossiermap automatisch verplaatsen naar Archiefmap, nieuwe tijdschrijfgroepen, iDEAL-knop instelbaar per advocaat/onderneming, verbeteringen aan de Web App
- Versie 2019.2 – Nieuwe lay-out tabbladen, adresseringsvorm t.a.v. contactpersoon, niet meer scrollen bij Invoeren nieuwe relatie e-factuur, knop Bladeren opent juiste map in Verkenner
- Versie 2019.1 – E-mailsjablonen voor Outlook, declaraties en herinneringen opslaan als pdf in dossiermap, kleuren voor labels, verbeteringen in managementrapporten, verbeteringen voor insolventies
2018
- Versie 2018.1 – Urios Vandaag nieuwe lay-out, Extra velden zichtbaar bij “Print relaas”, dossiernummer in gebruik bij gelijktijdig invoeren, nieuw type “Extra veld”: Memo, e-mailadressen voor e-facturatie per dossier instelbaar, activiteiten bewerken vanuit de invoerlijst, nieuwe module: Abonnement als tariefbeleid, labels beschikbaar voor agenda-items, koppeling Boekhouding, nieuwe opties voor Documentenbeheer, gebruikersrechten, nieuwe en verbeterde managementrapporten
Oudere versies
Gebruikt u een oudere versie dan de hier genoemde versies? Dan adviseren wij u nadrukkelijk uw versie te updaten. Dit doet u eenvoudig met de knop “Start Update” linksonder in Urios.
Heeft u vragen over de updates? Neem dan contact met ons op via info@urios.nl of 072-5122205.