Bij Urios staat u centraal
Geen ticketsysteem, gewoon persoonlijk contact
Al meer dan 20 jaar werken we aan een programma dat u helpt met tijd besparen. Zo houdt u meer tijd over voor de inhoud van uw zaken. Dankzij feedback en suggesties van onze gebruikers, van inmiddels ruim 300 kantoren, sluit Urios uitstekend aan op de praktijk van uw advocatenkantoor. Omdat wij een onafhankelijke partij zijn kunnen we dit ook blijven doen.
Keuzevrijheid, gebruiksvriendelijkheid en klantgerichtheid zijn daarom de belangrijkste pijlers voor ons.
Persoonlijk
Bij Urios staat u centraal. Daarom is onze helpdesk altijd direct telefonisch bereikbaar en krijgt u van ons snel een reactie op uw mail. Geen wachtmuziek en zeker geen ticketsysteem.
Keuzevrijheid
Urios is procesondersteunend. Daarom kunt u veel inrichten naar uw eigen wensen. Werk lokaal, in de cloud of hybride, met het door u gekozen boekhoudpakket en volgens uw eigen dossiernummering.
Gebruik(er)svriendelijk
Dankzij directe input van onze gebruikers blijft onze software handig en praktisch in gebruik. Geen onnodige snufjes, maar gewoon waar het programma voor bedoeld is.
Van klein project naar volwaardig bedrijf
De eerste regels “Urios” werden door IJsbrand Oudshoorn geschreven in 1999, in het vierde jaar van zijn middelbare school. Na ruim een jaar bijschaven, in samenwerking met een bevriende advocate, is Urios begin 2001 ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Op dat moment een noodzakelijk iets, omdat een tweede advocatenkantoor zich aandiende en ook graag met Urios wilde gaan werken.
Wat ooit begon als “Hé, jij bent toch handig met computers? Ik zoek een simpel programmaatje waarmee ik makkelijk mijn tijd kan declareren” is uitgegroeid tot een volwaardig softwarepakket dat alle benodigde administratieve functionaliteiten bevat voor menig advocatenkantoor.
Tijdens de eerste jaren na de start van Urios hield IJsbrand Oudshoorn zich voornamelijk bezig met zijn studie Informatica en ging de groei en ontwikkeling van Urios in gestaag tempo door. Hij voegde functionaliteiten toe in overleg met de toenemende klantenkring, waardoor Urios voor steeds meer advocatenkantoren relevant werd.
Amsterdam e.o.
Groningen e.o.
Rotterdam e.o.
Den Haag e.o.
Utrecht e.o.
Maastricht e.o.
Den Bosch e.o.
Arnhem e.o.
Breda e.o.
Hilversum e.o.
Middelburg e.o.
Haarlem e.o.
Nijmegen e.o.
Zwolle e.o.
Alkmaar e.o.
Almelo e.o.
Almere e.o.
Hoorn e.o.
Leeuwarden e.o.
Eindhoven e.o.
Aantal advocatenkantoren dat Urios gebruikt door heel Nederland (2023).
De echte start
De eerste advertentie in het Advocatenblad, in de nazomer van 2002, was de beste advertentie ooit; dit zorgde voor een vervijfvoudiging van het aantal Urios-gebruikers en meteen voor landelijke dekking. Een mooi detail: van deze kantoren maakt iets meer dan de helft nog steeds gebruik van ons pakket! Dat zegt toch genoeg.
In de jaren die volgen blijft IJsbrand Urios ontwikkelen naast zijn studie. Op een gegeven moment was dit echter niet meer te combineren. Overtuigd van zijn product kiest IJsbrand ervoor zijn scriptie, het enige wat nog gedaan moest worden, niet af te ronden en zich volledig te concentreren op zijn eigen bedrijf. Niet alleen Urios en het aantal gebruikers groeide, ook de rompslomp van het werken als zelfstandig ondernemer nam toe. Dit had mede tot gevolg dat Urios begin 2007 haar eerste parttime medewerker in dienst nam.
20 jaar later
Inmiddels heeft Urios haar 20-jarig jubileum mogen vieren en gebruiken ruim 300 advocatenkantoren door heel Nederland Urios naar volle tevredenheid. Ook al zijn we inmiddels heel wat jaren, kantoren en medewerkers verder: we zijn nog steeds dagelijks bezig met de ontwikkeling van ons pakket. Met als voornaamste doel uw werkzaamheden zo makkelijk en efficiënt mogelijk te kunnen uitvoeren met Urios.
Met als grote voordeel dat IJsbrand als hoofdontwikkelaar nog steeds betrokken is bij zijn eigen product in zijn eigen bedrijf, kunnen wij blijven werken met en aan ons kwaliteitsproduct Urios; het meest gebruiksvriendelijke en flexibele kantooradministratiepakket voor de advocatuur. Aan ideeën voor nieuwe functionaliteiten of suggesties van gebruikers geen gebrek!
Eenvoud bespaart tijd, al meer dan 20 jaar
Het team van Urios
Neemt u contact op met de helpdesk? Dan kunt u onderstaande personen aan de lijn krijgen!
Dit vinden onze gebruikers
“Bij Urios kun je met ideeën of vragen aankomen en ze zullen altijd proberen om dit mogelijk te maken. Ook zijn ze goed bereikbaar, altijd vriendelijk en is de benadering lekker informeel.”
“Je kunt alles instellen naar je persoonlijke wensen en kunt in de cloud werken, gedeeltelijk in de cloud werken of alleen lokaal. Uiteindelijk bepaal jij wat het handigste voor je is.”
“Wij zijn meer dan tevreden met Urios. Niet alleen is het softwarepakket makkelijk in gebruik en biedt het de nodige flexibiliteit, maar ook de ondersteuning is prijzenswaardig.”
Bonnier Advocaten
Wijchen
De ontwikkeling van Urios sinds 2011
De eerste regels Urios werden al in 1999 geschreven, maar sinds 2011 is de ontwikkeling hard gegaan.
Lees meer over gebruikersrechten
Lees meer over bellen via VoIP
Lees meer over de Web App
Lees meer over Elektronisch Factureren
Urios en boekhoudprogramma Yuki synchroniseren automatisch eens per 24 uur. Daar komt geen handmatig werk meer aan te pas.
Lees meer over de koppeling met Yuki
Lees meer over de koppeling met Twinfield
Voert u een bestaande relatie in als wederpartij en heeft u deze eerder bijgestaan als cliënt? Dan krijgt u hiervan een melding in Urios.
Exact Online is het derde boekhoudpakket waarvoor we en live-koppeling hebben gerealiseerd.
Benader direct vanuit Urios uw bestanden die in uw SharePoint-webomgeving staan opgeslagen. Er is geen lokale synchronisatie meer nodig.
Afspraken die u toevoegt in de Urios-agenda zijn ook zichtbaar in de Outlook-agenda en vice versa. Zo beheert u eenvoudig meerdere agenda's naast elkaar, ook vanaf uw smartphone.